plans

Det blev lite ändrade planer idag. Annie erbjöd sig att komma ut ikväll och hjälpa mig lite med Dandy, och vem säger nej till det?! :)
Dock kunde hon inte komma fören vid 19, så då åkte jag hem efter skolan. Lite ovärt att sitta i stallet i 7 timmar och vänta. Så nu har jag hunnit med att baka muffins till cafeterian eftersom det är ponnytruppen som har hand om den den här helgen. Jag ska bara vänta in den sista plåten som står i ugnen, sen ska jag ner i källaren och plocka iordning på mina tävlingssaker.
Helgen blir fullspäckad iaf!
imorgon ska jag eventuellt rida Dandy för Annie, knoppa och fixa allt sånt (orkar inte göra det på söndag.. :P). Sen kommer hela släkten hit på kalajs :)
På söndag ska vi ju först till Täby och tävla, sen kommer stalltjejerna hit på kvällen och käkar middag och lite sånt :)
Och på måndag fyller jag ååååår :D Då ska jag och några klasskompisar ut och käka middag tillsammans :)
Så det blir ne trevlig helg det här iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0