Snökaos

Dagen till ära är det ett riktigt snökaos här i stockholm! (om nu någon skull ha missat det :P)
I princip hela kollektivtrafiken är kaos, det enda som går någorlunda okej är tunnelbanan. Men bussarna är inställda pga halkan, pendeltågen har strömavbrott och lokalbanorna går inte heller. En klassisk vinterdag med SL helt enkelt ;)

Eftersom bussarna inte går så har jag ingen möjlighet att ta mig till skolan, eftersom jag måste åka buss till tunnelbanan. Mindre bra är ju då att jag missar mitt svenskaprov.. Jaja, läraren måste ju fatta att det är liiiite svårt att ta sig till skolan en davlings och träningsg som denna!
Blir ju också mindre kul att ta sig till stallet sen, men jag får vänta in mamma och åka med henne ut ikväll. Gör ifs ingenting då jag ändå måste longera när ridhuset är tomt :)

Så ja, den har dagen ska väl spenderas med att plugga massor inför matteprovet nästa vecka och även ta igen en del som jag missat. Sen ska jag hinna med att träna också och så tänkte jag försöka fixa ihop lite tävlings och tränigsfilmer på Dandy :)

Har dessutom en massa ovisade bilder som jag kanske kan ta och slänga upp här, we will see ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0