Svar;



Jo fast jag tycker ändå det är rätt mysigt att gå på promenad med min lilla häst! Och när det bara handlar om npgra dagar såhär så gör det inte så mycket, hade varit värre om det var såhär hela tiden. Dessutom vet jag att josephine och clara ahar mycket att göra ändå när de jobbar, så jag vill inte lägga mer på dem än nödvändigt :) känns ju inte direkt schysst att dom ska behöva göra massa extra för att jag inte orkar åka till stallet på morgonen! Men som på tisdag t.ex. när jag jobbar på v-by på kvällen och inte hinner ut till Hogsta innan så bad jag Josephine gå med honom. Så det är ju inte så att de inte gör det om jag ber dem om det, men ja det känns onödigt att be någon annan göra jobbet när jag trots allt faktiskt kan göra det! :)

Kommentarer
Postat av: Cappelli

Okelidokeli!!

Tänkte bara eftersom kommer hem så sent och har så mkt plugg osv.



Hoppas ponnie snart är frisk och du kan tävla och träna osv!

2011-02-07 @ 12:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0