5/1 2011

Mitt internet har inte fungerat ordentligt sista dagarna, så that's why den dåliga uppdateringen alt. update från mobilen ;)
Dandy har vilat två dagar. Hade egentligen tänkt rida idag, men jag orkade helt enkelt inte! Är så galet trött så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! Men Dampis fick en promenad iaf så han var nöjd och glad med det :)
Imorgon är jag iaf ledig! WOHOOO! enda lediga dagen på hela den här veckan.. Vem har sagt att man ska ta det lugnt när det är lov?!
Så imorgon ska jag iaf rida lite. På fredag ska jag rida lektion för Emma iaf så det blir la bra det! :)
Skulle egentligen ha tränat med ponnytruppen imorgon också, men ja vetifåglarna om jag orkar.. dom ksulle vara framskrittade 10.30 och det känns som om jag borde ta vara på min sovmorgon.. jaja, vi får väl se!


Mami fotade Dampis häromdagen så ska slänga upp dom bilderna imorgon tänkte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0