Appropå Wellysocks

Häromdagen skrev jag ju ett inlägg om Rambo Newmarket. Bland annat skrev jag då om deras Wellysocks.

Mina ridstövlar blev ju väldigt stora när jag lämnade in dem för o sätta i dragkedja. Så numera måste jag ha tjocka ridstrumpor i för att det inte ska kännas som att jag tappar stöveln. Men häromdagen när jag kom till stallet direkt från skolan så hade jag glömt att ta med mig ett par tjocka strumpor, så jag hade bara vanliga tunna strumpor. Dock hade jag haft gummihapperna på mig, och självklart då även mina fantastiska ljusblå wellysocks.
Så jag kom på den fantastiska idén att jag kunde ha dom i stövlarna! Då skulle det ju bli varmt också!

¨
Dock gick det tyvärr bara nästan.. Det tog stopp när man kom allra högst upp där fleecen är dubbel! Men det var ett bra försök iaf! Och alla sätt är bra utom dom dåliga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0