Dag 12 - Det här saknar jag

Det finns nog inte jättemycket jag saknar så. Det klart att jag saknar att tävla Joy och hur fantastisk och snäll hon var, men jag känner att det jag har nu är så mycket värt att det inte riktigt finns någon mening med att se tillbaka och sakna det som var! Det är klart att jag saknar att träna och tävla Joy, Jack och Kim, men det finns lixom ingen mening att se tillbaka på den tiden för den kommer aldrig komma tillbaka! Så enkelt är det bara!
Året 2010 är nog det sista jag kommer sakna! Ett år fullt av motgångar (självklart lite framgångar också, men motgångarna var dessvärre fler..).

Nu blickar vi framåt mot ett år som vi hoppas kommer bli helt fantastiskt! Jag vill så himla mycket med det här året! det är mitt sista ponnyår och jag ska verkligen se till att ta vara på det, för ponnytiden är något jag inte kommer kunna undvika att sakna i framtiden!






Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

sv: aa "/

2011-01-18 @ 11:09:04
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0