Dag 17 - Varför får ridning dig att må bra

Hästarna och ridningen är mitt liv!
Jag älskar att vara i stallet och har väldigt svårt för att dra mig därifrån. Går någonting med hästarna bra så kan jag leva på det i flera dagar! Det kan vara allt från att Dandy har gjort en superbra tävlingsstart eller ett kalasbra träningspass, till att vi klarade att gå slingan utan att han började studsa! Alla framsteg är stora framsteg. Som första gången vi red ut i snön nu i vintras, jag levde flera dagar på att han inte ens hade försökt skicka av mig!
Det finns så himla mycket som gör att hästarna och ridningen får mig att må bra, men ska allt skrivas ner så kommer det bli en hel bok!


Finns ingen som kan få mig så glad som den där lilla pållen!
Här efter vår första hopp"träning"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0