Dag 4 - Hur började mitt hästintresse?

Jag vet helt ärligt inte riktigt!
Jag var inte särskilt farcinerad av hästar när jag var liten. Det klart att jag ville rida på hästarna på skansen, men det var lixom inte mer än så.
Min mamma red när hon var ung, så antagligen kommer det genom henne.
men jag började rida på allmänna lektioner när jag var 6 år och började sedan i P1 när jag var 7. Sen har jag jobbat mig uppåt. Har ridit för 100 olika ridlärare i 100 olika grupper!
Och jag ångrar verkligen inte att jag började rida och på senare år valde att lägga ner så mycket tid på ridningen! Hästarna och ridingen är mitt liv!







Bild 1: Karro och Östertorps Cajsa, klubbtävling typ 2003 eller 2004?
Bild 2: Karro och Power, sommaren 2004 när Prutten bara bott i v-by några veckor :)


Kommentarer
Postat av: pillan

helvete vad mörk power va! sötis.

2011-01-10 @ 12:44:23
Postat av: Dansken

schtekarN på Cajsa där va! :D

2011-01-10 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0