?

Har ju inte så värst mycket att skriva om så det här kanske vore något? För att ni inte bara ska behöva läsa om alla dessa ridpass?! :)

Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min första häst

Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardags outfit
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 - En vanlig dag för mig i stallet
Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!
Dag 16 - Såhär ser en vanlig dag ut för min häst
Dag 17 - Varför får ridning dig att må bra


Kommentarer
Postat av: Angelika

Surfade runt och sökte på Pjotter och fann din blogg. Trevlig läsning :) men framför allt var det roligt att hitta ytterligare en häst med det något udda namnet Pjotter för det heter min häst också. :)

2011-01-06 @ 20:01:40
URL: http://tazza.blogg.se/
Postat av: Helena

Gör det, vore kul :)

2011-01-06 @ 23:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0