Eskadron Schabrak?

Jag har ett par riktigt knallgrön lindor som Dandy är stört snygg i! Dock har jag ju inget schabrak i rätt färg som matchar till.
Jag hade glömt bort att jag öht ägde de där knallgröna lindorna, tills igår då jag hittade dem i mitt skåp i stallet. Sen hittade jag detta schabrak från Hööks, som är i precis rätt färg! Dock verkar det bara finnas i allround..:(


Men sen kom jag o tänka på att jag faktiskt har sett ett likadant, fast från Eskadron. Det är från deras vår/sommar kollektion 2010. Surfade runt lite för o se om jag kunde hitta det någonstans, men lyckats inte nå vidare.. Så är det någon som vet vart jag skulle kunna beställa det?


Det gröna schabraket längst upp till höger!

Kommentarer
Postat av: Cappelli

Har du kollat på calevo?



Annars kolla med e.p om hon inte kan ta hem det åt dig!

2011-01-12 @ 10:25:13
Postat av: Josäfin :>

Eskadrons grejer är ju såå snygga! dreggel

2011-01-14 @ 18:48:55
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0