Tänk om...


Min klasskompis Yasmine roade sig med att logga in på min fb och skriva det här. Ingen sån där "skratta-så-jag-dör" - facerape om man säger så, bortsett från att vi försökte komma fram till om man verkligen kunde bryta knäskålen?!
Men, det jag skulle komma till var att jag efter det här funderade på vad som faktiskt skulle hända om något sånt här inträffade.
Helt ärligt så skulle mitt liv nog mer eller mindre gå under! Hästarna och ridningen är hela mitt liv! När Dandy var dålig första gången så stod han ju i en månad. Då red jag förvisso en del på Jack, men det var inte alls lika mycket. Jag hade sån ridabstinens så jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till då!
Tänk då att vara borta från ridningen flera månader!? Det skulle aldrig gå!

Jag hade aldrig klarat det, hade du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0