12/7 2011

Hade planerat att åka ut till stallet runt lunch och sen ge mig iväg och möta upp min käre vän Carro och gå på allsång. Dock tog jag en lite för lång sovmorgon och var inte uppe fören vid 13.. Så min plan sprack och jag var inte i stallet fören vid halv 4. Tur då att Ihrish hade annat sällskap ;)
Fridis och jag tog iaf en promenad eftersom det var vilodag idag.
Imorgon ska Frida nog få gå dressyr och så ska hon nog få sig ett redigt bad.. Hon går ju utan täcke i hagen och slänger sig ner och rullar så fort hon kommer ut.. Så ja, även fast hon ryktas varje dag är hon rejält skitig nu.. ;)

<p>Fin kossa...</p>
Såhär söt var kossan idag.. honsåg verkligen jättesöt ut, och så precis när kortet tas så åker öronen åt sidorna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0