23/7 2011

Åkte till stallet imorse med Annelie och Hannah och red Frida innan hon gick ut.
Vi tog en tur i skogen och Frida skötte sig ganska bra största delen av turen. Hon kan ja bli lite dum när hon blir trött (dum innebär inte att hon bockar eller stegrar, utan snarare att all bensin tar slut..!), men idag var hon faktiskt snällare än på länge. Sist vi var ute så bråkade vi en hel del, och uppenbarligen så hjälpte det en del iaf.
Vi var ute i en timme och sen fixade jag allt i stallet och åkte hem.

Ikväll ska jag ge mig in mot la stada för att äta middag med min käre vän Carro. Fritte har ju svikit oss nu under helgen och åkt till landet och Erkan är i Turkiet, men i nästa vecka är hela järngänget hemma! :)

<3
Bytte bett på lilla fröken igår. Tror att det har varit lite av problemet sista tiden. Jag rider ju alltid med olika bett när jag rider ut och när jag rider dressyr för att det ska bli lite varierat i munnen på henne.
I övrigt var det den vanliga rida ut - outfiten ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Super fin blogg. :)

Allt bra ?

2011-07-24 @ 16:06:14
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0