24/7 2011

Jag har jobbat hela dagen och Frallis fick vila, gå i ruta på morgonen och paddock på sin vanliga tid. På eftermiddagen tog vi en promenad runt Norrby och klättrade lite i backen.
Har lite dåligt samvete för att Frida har fått vila så mycket den här veckan. Hade varit en sak om det var min egna ponny, men nu är det ju inte det.. Men ibland måste man få pausa lite, både hon och jag. Men imorgon börjar vi om på nytt! Förhoppningsvis kan Frida gå lektion, annars får vi trimma själva helt enkelt!
Imorgon ska jag också fira (eller sörja kanske?!) min allra sista dag i ensamhet för mina föräldrar kommer nämligen hem på tisdag.. Jag har haft det helt galet skönt med ett helt hus för mig själv! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0