7/7 2011

Började dagen på Ultuna med bästa Dampis!
Han gnäggade hela vägen från hagen upp till bussen och när vi kom till Ultuna var han väldigt nogrann med att berätta att han var på plats ;) men så fort man kommer in genom dörrarna vet han att det är allvar som gäller!

När vi kom tillbaka så skulle jag jobba i stallet. Frida vilade idag så vi tog en liten promenad . Dock tyckte Frida att det var väääldigt varmt så det gick extremt långsamt ;) Vi tog vägen runt Norrby på 45 minuter.. Snabb cheey!

Imorgon är jag ledig så då ska jag och Frida (inte hästis alltså!) bege oss ut på äventyr! Sen ska hon få fota min ponny lite. Har inte riktigt bestämt mig om Frida ska få gå dressyr eller ut i skogen.. Vädret får avgöra helt enkelt!

<p>Beesta kossan!!</p>


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sa veterinären?



Hur går det med ponnyförsäljningen och hur går det ev storhästköp?

2011-07-08 @ 10:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0