älskade vän <3

Kan inte riktigt inse att du snart försvinner ifrån mig.. </3


Kommentarer
Postat av: Anna

Puffar för svar på min och en till läsares fråga över VAD som händer med Dandy? Vad har det visat på Ultuna? Om du inte vill svara pga blivande köpare eller liknande så är det ok. Men att bara ignorera TVÅ kommentarer när du själv efterfrågat att vi ska kommentera och sedan lägger upp ett liknande inlägg igen känns lite trist.

Vill du inte svara eller KAN du inte svara? Eller har du rent av missat vår nyfikenhet=)

2011-07-10 @ 19:39:48
Postat av: Karro Grape

Anna: Jag håller på och skriver ett inlägg om alltihopa, men det tar lite tid då det är mycket som ska ner på liten yta så att sgäa :) Sen ville jag heller inte gå ut med något fören allt var klart, men nu är allt klart och inlägget kommer upp ikväll! :)

2011-07-10 @ 21:43:59
URL: http://karrodandy.blogg.se/
Postat av: Anna

Oooo, toppen! Can´t wait =)

2011-07-10 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0