Dag ett avklarad!

Frida känndes super i Lbn, dock tyckte jag att 64% var lite snålt. Men vi landade precis utanför placering. Inför Lan känndes hon verkligen toppen. Sen hände något och allt slutade med kaaoz!! Har aldrig skrattat så mycket åt en ritt förut! Började med att håruposättningen lossnade, sen blir Frida GETINGSTUCKEN!! Vad är oddsen lixom?? Eller jag vet inte om det vr en broms eller en geting, flr jag hade en geting som surrade i abtiktet på mig ett par gånger men det satt en gigantisk broms på Fridas öra ett tag! Det höll iaf på att bli tårta, men jag höll i mig! Resultatet blev ju därefter men vi fick bra på det som vi haft svårt med förut!! Återkommer imorgon med mer resultat men då är det bara en klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0