ett levnadstecken..

Tänkte mest bara meddela att jag lever idag också!
Valde ju att stryka mig från dagens klass, så vi var tillbaka i stallet redan vid 14. Återkommer imorgon med ett lite mer detaljerad tävlingsinlägg och massa bilder, nu är jag nämligen så trött att jag skulle kunna somna stående. Även fast det bara blev två dagars tävlande så tar det på krafterna om man säger så!
Men imorgon är vi back on track igen! Fiderullan ska gå lektion (eftersom hon fick vila idag istället) och jag ska ägna förmiddagen åt att redigera bilder!
I övrigt är hela veckan väldigt lugn. Jobbar onsdag och på torsdag ska vi med Dampis till Ultuna igen. har förresten avanmält de kommande tävlingar som vi var anmälda till. Vi måste lägga tiden på att stärka upp henne nu och träna en massa innan vi ger oss ut på banorna igen!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: vendela

Åh vad tråkigt!

Jag själv har ladrig varit där så är superspänd på att åka dit! :)

2011-07-04 @ 13:53:22
URL: http://vendelastertmans.blogg.se/
Postat av: vendela

jaha, men det är ju super! Inte lätt att tävla en häst så fort så du borde ju vara nöjd! :D

2011-07-04 @ 21:13:13
URL: http://vendelastertmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0