Lilla Frallis!

Uppdateringne har inte varit på topp, men jag har ägnat de senaste dagarna åt att umgås med mina fina vänner och varit i stallet hos min gulliga ponny.
Jag orkade inte åka hem från min käre vän Frida igår eftersom det spöregnade, så jag sov där och cyklade istället hem imorse.
Åkte inte till stallet fören på eftermiddagen idag och istället för att vänta in bussen så gick jag från stora vägen.
Frallis fick gå lektion idag och det gick mycket bättre än vad det gjort sista tiden, även fast det inte har blivit så jätteordentlig ridning den här veckan. Men Frallis kämpade på i värmen och galopperade mycket bättre än på sista tiden. Har ridit med gramanen på ett par dagar för att hon är så mycket häst och jag har inte haft orken att rida ihop henne ordentligt. Men idag behövde jag inte gramanen alls lika mycket. Frallis fick gå i en halvtimme, sen höll både hon och jag på att stupa!
Bär jag var klar med allt i stallet så skulle jag gå till stora vägen för att åka hem, och väl där bestämde jga mig för att gå till drottningholm. När jag var vid drottningholm hade jag precis missat bussen, så jag gick till Islandstorget istället. När jag kom dit fick jag för mig att jag skulle gå hela vägen hem.. 2,5 timmar tog det innan jag var hemma!

Egentligen ksulle jag ha åkt till en kompis ikväll, men jag orkade inte så det blev Greys Anatomy marathon ;) rätt okej det också! Imorgon kommer min käre chaufför och hämtar mig vid 9.20. Annelie har varit så gullig och kommit och hämtat mig nästan varjde dag och även ringt och väckt mig på mornarna! (och för er som inte vet så är det där med att vakna på mornarna inte min starkaste sida..) Alla borde få ha en "extramamma" som Annelie! :) Jag tänkte rida ut en sväng på Frallis på förmiddagen innan hon går ut i hagen.

<p>Hjärtis &lt;3</p>
Min fina lilla tjej, med manen åt alla håll och underläppen som hänger <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0