Next stop: Skåne!

Igår kom jag hem vid 5 och åkte direkt till stallet för att promenera med Frallis medan mami mockade. Hade lite brådis eftersom jag skulle in till Rålis och träffa mina fina vänner! Dom är så underbara och fantastiska och jag har inte tråkigt en sekund med dom!!
Jobbade hela dagen idag. Vårt stall har ju tvättats den här veckan, så alla hästar står utspridda på anläggningen. Så inte nog med att vi har sprungit runt överallt så har vi ägnat en del av dagen åt att måla insidan av skåpen! beöver jag ens säga att jag har färg typ överallt?! Keep up the good work, Grape!
Frallis har ju intagit offline mode, så vi promenixade i 40 minuter.

Imorgon går bilen kl 5.15 hemifrån ner mot la Skåne! Ska kika på massa fina hästar, men också passa på att kolla lite på ponnyderbyt som pågår just nu :) Kameran är med, så det blir nog ett gäng bilder när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0