Uppe med tuppen!

Eller ja, nästan iaf! Såhär tidigt har jag inte gått upp en vanlig dag (alltså när jag inte jobbar) på hela sommaren.
Vi skulle ju åka till enköping nu på morgonen och titta på två hästar, men den ena hade dragit av sig en sko. Som tur va hade jag inte hunnit gå upp då.. :D
Vi ska iaf dit imorgon istället efter att jag har jobbat :)
Frida ska jag ut till i eftermiddag eftersom hon går ute till 13, så nu på förmiddagen ska jag passa på och åka och köpa regnkläder.. tjohooo!

<p><span style="font-size: large; font-family: Arial Black;" mce_style="font-size: large; font-family: Arial Black;">Jack<br /> <span style="font-size: medium; font-family: Trebuchet MS;" mce_style="font-size: medium; font-family: Trebuchet MS;">så döt så man bara smäller av<br /> gullefjun&lt;3</span></span></p>
Fina lilla Jack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0