23/6 2011

Tog mig ut till stallet tillslut och började med att klippa Fridis. Dock var hon inte på humör för att få benen klippta. Så jag gav upp det och tänkte att hon kanske skulle lugna sig en stund senare. Så jag mockade och gav mig ut på en liten promenad med henne. Mötte även Annelie på vägen, det börjar bli standard nu ;)
Det skulle komma en tjej och kolla på Dandy idag men jag trodde hon skulle komma först runt 6, men vid strax efter 5 ringde mami och sa att hon redan var där.. Så jag och Frida tog en liten joggingtur tillbaka till stallet! Haha Frida tyckte et var väldigt roligt!

Nä vi varit iväg och kollad på Dandy (som förövrigt var helt galet tjock och kom gåendes mot mig när jag ropade på honom!) så åkte vi tillbaka till Hogsta och jag klippte klart Frida. Den här gången var hon lite mer sammarbetsvillig och jag lyckades klippa båda bakbenen och resten av kroppen! Hon fick även ett litet hjärta på rumpan (a)


jag klippte bort det sen, promise! :D


Kommentarer
Postat av: Erica

Nu är jag besviken, tycker att du skulle haft kvar hjärtat jööö! ;)

2011-06-24 @ 00:04:23
URL: http://ericaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0