26/6 2011

Och så var jag äntligen hemma igen! Varje gång jag ska vara borta från hästarna ett par dagar så tänker jag att det ska bli så skönt, men efter en halv dag längtar jag redan ihjäl mig efter dem!
I fredags var iaf jag och mami ut till Segersta en sväng. Både bra och dåliga nyheter därifrån, men jag håller tummarna! Sen åkte vi direkt ut till landet för att fira midsommar.
I eskilstuna firar man inte bara midsommar på midsommarafton, nej man firar även på midsommardagen. På kvällen spelades även den traditionella fotbollsmatchen barnen mot föräldrarna. sisodär en 20 ungar mot 10 föräldrar.. ;) Spännande!
Imorse åkte vi iaf hem och direkt ut till stallet hehe! Fridis har ju ridits av Ginny fredag och lördag, så för att få ihop en bra planering inför nästa veckas tävling så fick hon vila idag. Vi tog en promenad runt norrby och en bit till, så vi var ute i ca 45 minuter.
Imorgon ska hon minsann få gå dressyr igen, förhoppningsvis lektion! Den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0