3/6 2011

Började dagen med att åka med Ellenv och Kovo till Gömmargården. De skötte sig bra och slutade på en andraplacering på 68%, delad med Pellen och Brolle. Pernilla red också väldigt fint och lotsade en väldigt spänd Kalle mycket bra! Grymt jobbat av dem! Även ett gäng stora hästar var med, och bäst gick det för Barbro och Jissa som kom trea i hästklassen.

När vi kom tillbaka till stallet vid halv 2 så gjorde jag iordning Frida på en gång och red henne en sväng. Eftersom hon har varit lite trött sista dagarna så bestämde jag mig för att bara rida tills hon släppte efter, vilket tog cirkus en kvart! Så efter en kvart avslutade jag och skrittade en sväng ute. Därefter fick hon sig ett bad och så knoppade jag på en gång. Därefter var det bara putsning och packning kvar.

Imorgon åker vi alltså till Knivsta och startar div 1 finalen. Jag startar 10.22 och 13.42 - ganska bra starttider med andra ord! Inte särskilt långt emellan, men iaf så att Fridis hinner ladda upp lite!
Vi åker från stallet vid 8 imorgon bitti, så det blir ganska tidigt trots allt. Tur jag har mina grymma hästskötare Ellenv och Mickan med mig! ;)

Bra dag på gömnargården, även fast vi fick vänta en timme på urban i värmen!Ellen och Kovo kom delad tvåa iaf! Dessutom har vi världens bästa hejarramsa! Haha!!
Kovisen med rosetten på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0