5/6 2011

Noll koll på vad det har varit för dag idag! Har trott att det har varit både måndag, tisdag och lördag, men jag hade aldrig kunnat gissa på att det var söndag! Jättejobbigt verkligen! Förstå då hur jobbigt jag kommer ha det i sommar.. ;)
Jobbade hela dagen på Hogsta, vilket gick bra. Skrittade ut en sväng först på qui medan clara skrittade fanelia, och sen fick Qui galoppera lite i skogen, vilket uppskattades väldigt mycket av henne!
Därefter skrittade vi ut på Helge och Candy Man.
Sist men inte minst (eller jo) så var det Frida som skulle gå på promenad. Det märks att hon känenr igen sig, men det är lite skräckblandad förtjusning hos henne varje gång vi gick in på en ny väg..! Klok hon är min lilla ponny ;)

Allt som allt så var vi klara halv 5, och då hade vi båda två alltså tagit hand om varsin "egen" också!
Imorgon är det jobb som gäller igen! Ska ev rida lektion på Frida också. Annars så rider vi ut och galopperar!

Tänkte ta och bjuda er på lite bilder från senaste tiden också, men först måste jag göra klart tvåans allra sista skolarbeten!

<p>Friday</p>
<p>Friday</p>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0