Svar;

Anonym om Bilder: Frida 11/6 2011:
Har Frida nattskydd/nattbandage under natten? :)

Nej, det har hon inte! Eftersom jag vet att hennes ägare inte skulle sätta på henne ett par nattskydd så ser jag ingen anledning till att göra det. Hon är fin i benen som det är, och med tanke på hennes björnpäls så skulle jag få vänta i flera timmar innan jag kunde sätta på dom efter att hon är duschad på kvällen! Haha! nej men det klart, skulle hon behöva ha nattskydd så skulle man ju få ta den tiden och vänta ;)
Dandy behövde ju inte skydden för att han blev tjock i benen (har nog aldrig sett en ponny med så fina ben men som ändå var halt så mycket!), utan för att han var så klumpig och gjorde illa sig hela tiden!
Dandy hade ju också skydd i hagen (paddocken), vilket Frida inte heller har! Just nu går hon ju bara i paddock, men ska släppas ut med stona förhoppningsvis i helgen. Då kommer skydden åka på, för där går det lite mer vilt till än när Frida går själv i paddock! ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

skall ni inte raka henne ??=)

2011-06-13 @ 22:38:58
URL: http://veronicaogilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0