trött cheeey!

Vid strax efter 10 nu ikväll fick jag för mig att jag skulle ut och springa.. Haha och när fick jag för mig det senast lixom?!
Sagt och gjort så hoppade jag i mina träningskläder och gav mig ut och sprang i 30 minuter. Haha behöver jag ens säga att jag är helt slut nu? ;)

Det blev lite ändrade planer för morgondagen. Det blir en heldags jobb istället för ledighet! Sen ska vi vidare ut till Segersta efter jobbet! Dagen (eller kvällen) avslutas hemma hos Frida med födelsedags firande! Dock börjar kalajset lite tidigare, men ni vet fint folk kommer sent ;) haha Men känner jag min kära vän rätt så är det partaj ända in på småtimmarna ;)

Nu är det en dusch och sen sängen som står på schemat! Natti!


Helge i vintras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0