15/3 2011

Var som sagt i stallet imorse och promenerde med Dampis. han skötte sig exemplariskt bra och vi vågade oss på att gå runt söderbergs! Duktig han är min lilla häst! ;) Verkar vara grejen det att gå på morgonen med grmma och grimskaft, han är mycket snällare då än om man går på eftermiddagen med träns på :P

Åkte till skolan sen och efter det vidare mot andra stallet. orkade inte åka hem emellan, så eftersom jag fick rätt mycket tid över innan jag började jobba så passade jag på att rycka Musses man! Den såg verkligen hemsk ut innan!


Såhär fin var manen innan...

Jobbade som sagt hela kvällen sen med Sandra, men eftersom det var eftermiddagsmockat i båda ponnystallen så hade vi iprincip ingenting att göra ;) gött! :)
Morgondagen bjuder på STUDIEDAG! Haha älskar att jag är ledig var och varannan dag!
Dampis ska få gå ett ordentligt pass och sen ska jag ta hand om lille Laban. Så eftersom jag tar honom imorgon så tar Josephine hand om Dandy på torsdag, så slipper jag åka till stallet då :) Jätteskönt att man kan lösa det så enkelt ;)


Såhär söt var lille Prinsen idag när vi var ute på promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0