25/3 2011

Åkte ut till stallet direkt efter skolan för att ta en prommenad med Dampis. Vi började med att gå och han skötte sig jättebra första 20 minutrarna, sen ballade han ur lite ;) Nej men han skuttade faktiskt inte utan han höll på och snurrade runt mej och ställde sig och stirrade. Så då gick vi in i ridhuset istället och gick 20 minuter där ;)
Jag tror faktiskt att alla dessa hopp och skutt egentligen har att göra med spänningarna i ryggen, samtidigt som det verkar vara ett inlärt beteende hos honom! Han vet att han lite grann kan "komma undan" med att hålla på sådär.

Efter jag varit på Hogsta så åkte jag till v-by centrum och mötte upp Frida så gick vi till stallet. I stallet hade Stella anordnat våffelmellis! Himla smarrigt måste jag säga! Därefter tog jag sällskap med Vellen till h-by gård och sen tog jag en promenad hem därifrån :)

Imorgon får Dampisen nog också skritta om jag inte har en väldig tur och kan longera honom en sväng i ridhuset.
För övrigt så är det jobb som står på schemat hela dagen imorgon!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0