27/3 2011

Igår jobbade jag hela dagen. Det gick väl bra, bortsett från att bådejag och Jos arbetade i totalt helgläge! Det som vanligtvis går på 45 minuter gjorde vi på betydligt längre tid! haha men vi låg rätt bra till ända tils klockan blev 4, då hände något som gjorde att vi inte längre låg så bra till ;)
Dampis fick iaf en 40 minuters promenad, både inomhus och utomhus. Vi börjar alltid ute och går ute tills han börjar dumma sig, vilket han alltid gör när vi ska gå förbi stallet.. ;)
Åkte iaf upp till v-by stallet på kvällen eftersom U-sek anordnade myskväll för alla barn. Jag och Frida satt dock i köket större delen av kvällen och chillade där! ;) När vi tillslut gick ut därifrån så slutade det med att jag låg på tre stolar och sov! Trött cheeey! ;)

Idag var jag i stallet vid halv 9, mockade och fixade allt åt Dandy och sen tog jag in honom och gick en promenad. Som vanligt skötte han sig alldeles kalasbra tills vi skulle gå förbi stallet.. Men han flyger inte i luften på samma sätt som han gjorde tidigare! Nu galopperar han mest på stllet eller hoppar runt!
Frida skulle gå en sväng till med honom nu på eftermiddagen, så att han slapp stå inne hela eftermiddagen :)
Därefter åkte jag upp till v-by stallet för att stå i cafeterian med Erkan! Vi i "ponnytruppen" har ju hand om cafeterian ungefär varannan vecka för att vi ska dra in pengar som vi sedan nvnder för att kunna träna och tävla mer. Förut red jag Jack i ponnytruppen, men när jag slutade rida honom så var det Dandy som fick vara stjärnan. Men nu när Dandy inte är kvar på v-by så är det Musse som får springa fint! :)
Ikväll ska jag och mami åka till Knivsta för att gå på något lagträff med div 1 laget :) Jag är helt stört trött, men jag får väl ta mig en liten powernap i bilen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0