28/2 2011

För idag fyller jag åååååååår :D
Dock väcktes jag inte av någon sång imorse.. :( tycker det var lite elakt av mina föräldrar att inte göra det! Jag menar, man fyller ju faktiskt bara 18 en gång!
Jag var iaf i stallet vid halv 9, eftersom jag och Maria skulle skritta ut. Dandy var väldigt snäll ute och skrittade på mycket bättre än vad han gör när han skrittar själv. Dock kunde han ändå inte hänga på Raggan :P

Hade en liten plan på att åka upp och rida lilla Musse, men när jag (efter mycket om och men) väl kom hem så däckade jag framför Tv:n och sov till kl 18. När jag väl vaknade så var det bara att lägga på ett jävla kol eftersom jag skulle vara i stan 10 över 7! Men jag hann nästan :D

Imorgon ska Dandy nog få trava lite i skogen, eftersom det ska bli varmt sen på onsdag. Så då är det lika bra att passa på att rida ute nu innan det blir extrem jävla kramsnö! Men vi får se, annars blir det kanske bara en skrittur i skoh´gen :) Hade tänkt jag skulle hinna rida Musse imorgon istället, men då skulle jag behöva göra det vid 10 på morgonen, och eftersom det är min enda sovmorgon på hela veckan så känns det lite mer värt att ta vara på den. Så Silverhingsten får vänta till en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0