dagens plan

Ska ut till stallet om en stund för att rida ut en sväng på Dampis i det fina vädret! Får hoppas han sköter sig bättre idag då ;)
Sen ikväll ska jag till v-by stallet och rida på MusseMus :) Han ska få prova sitt nya träns också. Hittade ett gammalt träns i min källare som jag haft både på Joy och Jack, så nu är det Musses tur att prova det. Dock hittar jag ingen nosgrimma till den. Joy och Jack gick ju på remont, men Musen går minsann på engelsk. Hittade dock en, men den hade jättefula guldspännen (övriga spännen är silvriga), så den blev det inte. Men Pellen hade en som jag kunde prova iaf :) Sen kommer problemet att jag inte har några br tyglar med silversännen.. Jag kan inte rida med vanliga vävribb tyglar, läder ska det vara! Men alla mina lädertyglar är med guldspännen, alternativt bruna och det är ju inte så fancy på ett svart träns ;)

Nej, mot stallet!
Ciao!


Jack i tränset, förra julen


Kommentarer
Postat av: Amalia

Fiiiiiiinaste hästen! <3

2011-03-03 @ 11:53:12
URL: http://muwisthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0