Drömhästen

Häromdagen hittade jag en häst på hästnet som jag föll pladask för! Den var så perfekt på alla sätt och vis! Född 1998, 165 cm hög och var fruktansvärt söt! Som om inte det vore nog så hade den gått St. Georg på 62%. Det är precis en sån häst jag söker när det väl är dags att köpa stor häst!

Men det är verkligen inte meningen att jag ska hitta min stora drömhäst.. Jag sitter och tittar på hästnet flera gånger om dagen i hopp om att min drömhäst ska dyka upp. Det är inte en enda häst som känns "rätt" lixom. Antingen är de för gamla, för unga, för outbildade eller för dyra. Men så bara dök den upp! Men vad händer, jo två dagar senare var den såld.
Tänk om det ändå var så väl att det var till mig den var såld, men tyvärr var det ju såklart inte det!

MEN, jag har världens finaste lilla Dampis istället :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du köpa stor häst?

2011-03-20 @ 08:52:28
Postat av: Fredrika Källström

Vet hur det är, jag har det likadant.. "/



SV; Åh, tack så jättemycket! Vad glad jag blir! :D:D

2011-03-20 @ 22:11:37
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0