En sån där onsdag...

Egentligen börjar jag ju 9.20 på onsdagar, så då tar jag alltid bussen som går 8.41. När jag i lite halvpanik börjar springa bort till busshållsplatsen vid 48 (Tar ca 3 minuter att ta sig dit) så får jag ett sms att dagens första lektion är inställd. Och är första lektionen inställd så betyder det att jag inte börjar fören 13.30.

Så plötsligt fick jag en halv dag att hitta på något att göra. Hade en liten tanke på att åka till stallet nu, men sen kom jag på att Dandy ju är i hagen på morgonen idag. Så då får det bli stallet ikväll istället. Så ja, då är frågan vad jag ska hitta på denna morgon? Har egentligen massa saker att göra, men det är bara tråkiga saker som att plugga och städa ;)
Ska iaf plocka upp grejerna från förra tävlingen (har inte orkat gröa det än..) och packa ihop det som ska med på söndag :)

Sålänge får ni en bild på fina lilla Theotott från Fälttävlansdressyren i somras :) (därav den snygga nummerlappen på hjälmen.. ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0