en söndagkväll...

åkte som sagt till Knivsta nu på kvällen. Vi var hemma hos Sandra och hade en liten lagträff. Bla.a så fick vi våra lagjackor och diskuterade vad vi skulle göra för "aktivitet" tillsammans med laget.
Våra jackor vi beställde till ponnytruppen i september har fortfarande inte kommit! Service verkar inte vara den butikens starkaste sida...! Tänker dock inte berätta vart vi beställt dom, då jag gillar butiken i övrigt :) (dock kommer jag säkert försäga mig förr elelr senare... :P)
Jackorna var iaf supersnygga, så jag tänkte bjuda er på en liten bild på den ;)
Dock är det ju jättesynd verkligen att jag missar första omgången av div 1 eftersom Dandy har karenstid på 4 veckor. Men får han bara ta det lite lugnt nu en månad så kommer han definitivt vara fit for fight till andra omgången som går i Lurbo 7 maj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0