En Torsdag..

Torsdag idag alltså (om någon skulle ha missat det). Hade specialidrott imorse och nu sitter jag och väntar på att nästa lektion ska börja. Har två Lektioner kvar och efter det bär det av mot stallet. Ska möta pellen halv 3 i v-by och så ska vi ta en prommis tilö stallet, byta om och ge oss ut i spåret och springa!! Den ni! Visst är vi rätt hurtiga ändå?! ;) dock krävdea det lite övertalnibg för att få med pellen, men jag lyckades! Därefter ska jag och frida torsdagsfika och sen ska jag rida lektion på lille musse som vanligt :) får hoppas att han sköter sig lika bra idag som han gjorde igår! Som ni märker så ska jag inte ut till dandy alls idag! Eftersom jag tog hand om laban igår så ska jos ta hand om dandy idag :) skönt att få lite ledig tid, men ändå jättekonstigt!! Haha! Är ju verkligen i stallet varje dag annars, tar hand om dandy helt själv oavsett om det är träning eller vilodag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0