Happyface!

Idag är en sån dag där allt bara har gått åt rätt håll!
* Dandy skötte sig superbra på våran promenad utomhus
* Det var SOL!!
* Jag hann med bussen till skolan
* Jag fick GODKÄNT PÅ MATTEPROVET!!!!!! :D :D :D
* Vi fick sluta 20 minuter tidigare från Engelskan
* När jag kommer till stallet visar det sig att sista gruppernas lektioner är inställda så jag slutar en timme tidigare
* Sandra jobbade med mig så vi var klara i tid!

Underbar dag med andra ord! Morgondagen blir inte riktigt lika rolig eftersom onsdagar alltid är så stressiga. Har först en låång håltimme efter första lektionen, sen två tråkiga lektioner. Därefter blir det ut till stallet och skritta Dandy. Hoppas att vi kan skritta ut, men det beror på när jag kommer till stallet.
Sen får jag nog åka direkt till v-by stallet för att rida min lektion. Hoppas jag får rida på lilla Musbus - han är så fin just nu :)

nej, nu ska jag snart dejta kudden! Är så sjukt trött efter att ha varit uppe sen kvart i 6 och hållt igång heeeela dagen! :)
Natti!


Kommentarer
Postat av: Cappeli

Gamal bild...

Bilder när du rider, bilder på utrustning, bilder dom är nya i allafall...

2011-03-08 @ 23:02:28
Postat av: Karro Grape

Jaa alltså mitt problem är ju att jag nästan alltid rider på eftermiddagarna = ingen kan fota :( Dessutom åker jag ju nästan alltid direkt från skolan så då orkar jag inte släpa med mig kameran dit. Men i helgen är det ju tävling så då kommer nya bilder! Dessutom har jag ett gäng på lager från Täby som jag inte ens har hunnit titta på :)

2011-03-09 @ 09:02:31
URL: http://karrodandy.blogg.se/
Postat av: Cappeli

Skaffa en liten blogg kamera!?!

2011-03-09 @ 12:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0