meningsfullt..

Försvo mig (som vanligt..) imorse och stressade iväg till skolan. Kommer dit och så visar det sig att dagens enda lektion är inställd... Inte mig emot, dock väldigt onödigt att åka 50 minuter till skolan för att sedan åka 50 minuter hem igen.
Har iaf ägnat resten av förmiddagen åt att titta på ponnyakuten och plugga lite.
Hade tänkt åka ut till stallet typ nu, men det ser ut som att det håller på att bli lite bättre väder så jag väntar nog en stund tills det är lite blåare himmel :P Dampis ska ju skritta ut en sväng idag och då är det ju roloigare att göra det i soligt väder ;)

Ska fortsätta mitt pluggande, men även fixa med lite bilder från senaste tävlingarna ;)


Finaste lilla Joy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0