Påsken närmar sig..

Helena RJ om Påsktävlingarna:
Ja jag kommer sitta med tdb uppe och redo prick klockan 18! Haha :p Vilka hästar ska du rida då? Dandy något? Och Musse? :)
Svar: Jag vet itne riktigt om jag komemr att starta öht! Eventullt måste jag åka till Hudik med Dandy samma dag som ponnytävlingarna för att rida allsvenskan. Dock får vi se hur det blir med det, eftersom min mamma inte kan vara borta från tävlingarna då hon är med i tävlingsledningen ;)
Men jag är iaf anmäld på Musse! Dock hade jag inte Musses papper, så det är Dandy som är anmäld så gör jag bara ett hästbyte sen ;)
Så nej, det är INTE Dandy som ska starta Lc och Lb ;)

 
Idag kl 18.00 startade anmälningstiden till våra lokala tävlingar på ponny och häst. Kl 18.03 var det för sent att anmäla sig till storhästklasserna.. 3 MINUTER! Det är helt galet! Snacka om att folk satt klistrade! Känns ju inte riktigt som att det här systemet fungerar om det ska bli fullt på 3 minuter..

På ponnysidan var det lite lugnare. Nu vid halv 8 var det "bara" 50 st anmälda. Jag har som sagt anmält Musse, fast i Dandys namn än sålänge ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0