Smith´s Ponnydressyr

I september var jag, Annelie och Hannah och beställde jackor till ponnytruppen som vi fick sponsrade av Smiths och Guro Ridshop. Det är alltså 6 månader sen, och IDAG fick vi äntligen hämta ut våra jackor! Jag fick vara med och bestämma hur de skulle se ut, och eftersom våra klubbjackor är mörkblå så ville jag ha svarta jackor vilket jag även fick igenom hos de andra. men av någon underlig anledning så blev 3 av 7 jackor mörkblå, och SJÄLVKLART så fick ju jag en mörkblå.. -.- Men men, själva grejen är ju att vi allihopa har snygga jackor!

<p>Bara 6 månaders väntetid!! Fantastiskt!! Men nu ör dom hääääär :D</p>


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Gryymt snygga ändå ju! :D



Kram

2011-03-31 @ 22:06:31
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: My

Härliga jackor, vad är det för märke?



Vilken fin ponny du har! :)

2011-04-02 @ 10:07:10
URL: http://sonntags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0