Taggade!

Stövlarna är färdigputsade, allt är packat, Dampis står i stallet och laddar och mamsen har köpt godis!
Nu är vi taggade på att tävla imorgon! Med tanke på hur fin han var igår och att vi tillomed kunde göra skolorna till vänster, så hoppas jag verkligen att det kan gå bra imorgon! Jag kan ju inget lova, men jag HOPPAS verkligen att han springer lika fint som han jgort den här veckan!

Ni håller väl en tumme kl 14.51 och 17.04?! ;)

Världsbäst <3
Såhär söt var min prins efter dagens joggingpass! :)


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: stackare, och här klagar jag på att jag "bara" har 3 år kvar!:( Det måste vara hemskt, men det är bara och hålla tummarna och hoppas på att ni kommer så långt som möjligt nu på sista året! :D

2011-03-13 @ 20:50:08
URL: http://ponnymaffia.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0