Tävlingsässongen

Cappelli om 3/3 2011:
Vart ska du tävla?
Känns som du måste göra ett nytt inlägg med planerad tävlingssesong!

Stämmer rätt bra det när jag tänker efter..! Planeringen har blivit rätt ändrad eftersom det har kommit till en del tävlingar osv.
Nästa helg (13/3) ska vi till Rånäs och starta La:p1 och La:p1. Superbra att starta två P1:or på samma dag om jag får säga det själv!

Jag hoppas som sagt att vi ska ta det andra kvalet i Rånäs, annars fortsätter vi jaga kval!
Men nu får ni terminen utifrån att vi lyckas kvala!


20/3 - Jag HOPPAS verkligen att vi kan åka till v-by på klubbtävling då.
Isf ska jag rida P1 utom tävlan och rida med ett spö.
2/4 - Nu är det inte säkert att det blir något div 1 med
Uppland eftersom det bara är tre lag och det måste vara 4,
så isf blir vi ihopslagna med ett annat distrikt. Men får vi en egen
division så är först omgången hos Aros Rs (Lag03)
15/4 - Målet att vi ska kvala nationellt och kunna åka till Högbo lever fortfarande!
Högbo har en regional/nationell denna helg
1/5 - Eskilstuna Nationell
7/5 - Div 1:2 (om det blir av!) hos Lurbo (Lag03)

Så ser den närmaste planeringen ut, sen får vi helt enkelt se vart vi åker och vart vi inte åker :)


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

tävlar du i upplandsdirstiktet :o? :)

2011-03-04 @ 08:33:49
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Cappeli

Skojsigt!

Hoppas du kvalar i helgen, toppen med samma klass 2 ggr på en dag!

2011-03-04 @ 14:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0