Tors dag

Har ridit dandy på morgonen och han gick helt ok. Är i skolan nu och har bara 40 minuter kvar innan jag slutar. Ska åka upp till v-by stallet sen och springa med pellen och fika med frida :D därefter fåt vi se om jag rider.. Annie ringde för en stund sen och sa att Mussemus hade varit lite ojämn igår. Dock borde jag rida eftersom jag redan har så många avbokningar och inte hinner rida igen dom. Men men, vi får väl se. Annie skulle kolla på musse i eftermiddag. Så ni får hålla en tumme för att det inte är någon fara med Mussis och att det bara var en "engångsgrej"! Ciiiaoooo!!!!

Kommentarer
Postat av: Dansken :D

Haha fint att du å pellen är duktiga och springer och sen kommer jag och fikar liksom ;)

2011-04-01 @ 00:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0