12/5 2011

Denna ofantastiska dag bjöd på en galet stressig morgon, engelska nationella i 3 timmar, historia och promenad x2 för att sedan avslutas med en obra lektion på Pjottris.

Stressade som en idjuut imorse, för att sen inse att det var en hel timme tills bussen skulle gå.. Nationella gick inte särskilt bra, men vad ska jag förvänta mig? Jag är totalt värdelös på engelska, helt otroligt att jag ändå lyckas få betyg i ämnet!
Efter skolan åkte jag iaf ut till min lilla prins för att promenera med honom. Vi var ute och gick i 40 minuter och han var så himla snäll hela tiden!
Därefter gick jag en sväng med Raggan eftersom Maria skulle komma så sent. Sen fick jag redigt bråttom eftersom jag hade missat tiden totalt.. Haha koll på läget som vanligt! Trots att jag sprang till bussen så missade jag den, så jag stod snällt och väntade på nästa. Dock fick jag skjuts till Brommaplan iaf!

Åkte direkt till v-by stallet för att rida lektion, vilket jag gjorde på Pjotter the giant! Det gick inte alls bra. Han känndes väldigt spänd och jag klarar inte av att reda ut problemen helt själv ännu. Så jag satt och red i skritt större delen av lektionen för att "hitta" honom. Så ja, ingen höjdarlektion om man säger så.

Nu ska jag ägna mig åt att plugga samhällskunskap och naturkunskap.. roligare kan det knappast bli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0