15/5 2011

Dampisen fick ju egentligen börja longeras idag, men det känndes som en dum idé med tanke på hur många fler hästar det var som rörde sig på anläggningen än vad det vanligtvis är!
Så vi tog en promenad, eller ja jag tog en promenad, Dandy var mest i luften! Dumma lilla ponny! Att han alltid måste dumma sig när man minst vill det lixom!

Stannade kvar i stallet och inväntade att Emma skulle starta Helge i MsvA. Trots några missar så red de ihop nästan 65% och kom trea! En av domarna (Gustaf Svalling) gav dem 69%, vilket innebar att han höll dem som etta!

Därefter åkte vi mot Strängnäs för att titta på en häst. Lite sjukt var det, men hästen var iaf ingenting för mig ;)

Imorgon ska jag iaf longera min lilla prins. Får hoppas han sköter sig och inte står på bakbenen så som han gjorde sista han jag longerade honom.. ;)
Imorgon kommer det kanske upp lite bilder från sista tiden också, bl.a. från idag! Sålänge får ni se en bild på Emma och Helge, som jag snodde av min käre vän Erkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0