23/5 2011

Den här dagen har gått i ett om man säger så!
Åkte iväg på mitt "hemliga uppdrag" efter skolan, som gick mycket bra! Mer än så får ni, av olika anledningar, inte veta ännu! Men när allt är helt klart så kommer ni märka vad det handlar om! :)

Åkte sen ut till lilla Dampisen. Nackdelen med ekerö är ju alla dessa jäkla köer. Vanligtvis tar det 10 minuter från Brommaplan, men när man åker såhär sent (alltså typ vid 18..) så tar det nästan en halvtimme!
Dampisen och jag var ute på promenad i 50 minuter. Ibland var han jättesnäll och ibland var han knäpp! Men det är ju så han är!
Därefter vart det snabbmockning medan mami ryktade Dampis. Strax efter 7 kom vi ifrån stallet och nu har jag spenderat kvällen med att plugga. Har en del som ska vara klart den här veckan.. Inlämning i samhällskunskap till imorgon, matteprov och inlämning + hålla tal på textkommunikationen på onsdag, svenskaprov på fredag och sen nästa tisdag har jag historiaprov. Känns ju bra att lärarna lägger ALLT den här veckan!

Imorgon ska jag fortsätta mitt "hemliga uppdrag" muhehhe! och sen på kvällen ska jag ut till stallet och promenera med Dampis!



Två väldigt charmiga bilder på min väldigt charmiga häst!
Han vet när han är som snyggast ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0