27/5 2011 Dandy

Dampisen och jag var ute en sväng i skogen idag och travade lite. Han skötte sig väldigt bra och gick faktiskt igenom alla vattenpölar utom en.. I skritt går det bra, så när han hade skrittat igenom ALLA vattenpölar vi stött på så skulle jag trava igenom nästa. Men då var bara vattenpölen på ena halvan av vägen, och andra halvan täcktes av en gren med mängder av blöta löv precis i ansiktshöjd för mig.. Och vad tror ni händer? Svårt att lista ut va?! Självklart så går Dandy vid sidan om pölen, rätt igenom den dunderblöta grenen.. Det gjorde ju dock inte honom något, det var ju bara jag som vart blöt..! Så ja, en liten dusch vart det för min del!

Imorgon ska jag försöka rida lite på ridbanan, bara i skritt och trav och känna lite på honom. Sen ska vi eventuellt iväg till Segersta en sväng om vi hinner! Vi får se helt enkelt vad som hinns med under morgondagen, har helt sinnessjukt mycket saker att hinna med egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0