5/5 2011

Tanken idag var att vi skulle ta en mysig skrittur i skogen, men när jag väl var i stallet bestämde jag mig för att min lilla prins skulle få trava lite ute också om han var snäll! Eftersom det är bra underlag ute just nu så måste man ju passa på lite. Trava ute brukar inte vara några problem, utan det är snarare det där att fräsa på i full galopp som jag inte vågar :P Men det är just det sistnämnda som han nog beöver just nu! Så i nästa vecka hoppas jag att Josephine har tid att rida ut på min lilla prins!
Dampis var iaf supersnäll idag så vi travade en liten bit, vilket gick väldigt bra! Hhan känndes verkligen superfin!
Totalt var vi ute i 55 minuter.

Nu ska jag strax ta och åka upp till v-by för att rida lektion. Återkommer ikväll när jag kommer hem ;)


Ja, bildbristen är på hög nivå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0