Blev ingen hoppning..

..istället red vi dressyr för Jennie, vilket inte är fy skam det heller!
Kristin har ju ponnyhopparna på onsdagar, men jag hade hoppats att dom skulle lösa det på något sätt. Men istället red vi alltså för Jennie. Jag red på fina lilla Roland (Rondo). Han var väldigt spänd och känndes lite konstig.. Inte alls sig lik! Men Jennie trodde att det kunde bero på att han hade träningsvärk. Så jag red så mycket det gick lixom. I traven var han nästan lite tråck, framförallt till vänster. Men han tar tag i högertygeln och springer i vänster varv.
I galoppen blev allt mycket lättare, även om han tränger innåt. Men det är lättare att påverka än en ponny som leker raketforskare ;)

Och nej, jag ORKAR verkligen inte leta upp en passande bild, så idag blir det ett bildlöst inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0