Dampis

Min fina lilla Dampis fick ägna dagens motion åt att äta gräs! Alldeles lagom tyckte han, alldeles lagom tyckte jag :D Han fick äta i 45 minuter innan det var dags att gå in igen. Imorgon gör han sin sista dag på Hogsta, sin sista dag i mellanstallet! Men han kommer ha det alldeles kalas med att gå på bete!
Så imorgon vid kvart över 11 drar vi oss bort mot Norrby för att lämna Dandy på sommarlov!
Självklart så kommer jag ju ta mig dit och hälsa på honom titt som tätt - Norrby ligger ju trots allt bara 2 km från Hogsta! Så även om Dampis inte kommer ha lika stor plats här på bloggen över sommaren, så kommer han iaf uppdatera er om hur han har det och om hur tjock han har blivit!
Jag kommer såklart sakna honom, men som sagt så kan jag ju hälsa på honom när som helst! Jag har ju trots allt varit hos honom 365 dagar om året i nästan 2 år, så lite tomt blir det utan den envisa och ouppfostrade lilla ponnyn :)

<p>Imorgon åker prinsen på bete! Usch vad jag kommer sakna honom.. Men han är ju trots allt bara två km bort, så norrby kan räkna med mig var och varannan dag ;)</p>


Kommentarer
Postat av: Anna

Hei! Dandy came to us yesterday and it was sold as a healthy pony. I found your blog and found out that something was wrong with its leg?

Can you contact me please and tell me the story of Dandy! We have a riding school and I have to know if Dandy is able to work at riding school or not.

My e-mail address: [email protected]

2011-07-19 @ 14:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0